20 de agosto de 2007

Cxiu iru al infero (Quero que vá tudo pro inferno)

Cxiu iru al infero (Quero que vá tudo pro inferno)

Chu valoras bluo
de cxiel' kaj suna bril'
Se vi restas for
Kaj mi atendas sen util'
Nur pri vi mi pensas
En cxiu momento
Kaj foresto via
Jen mia turmento
Do varmigu min
Dum cxi glaci-vetero
Kaj la aliaj iru al infero

Cxu valoras mia
mondumad' en vivo-mol'
Se en mia auxto
Jam doloras mia sol'
Kien ajn mi iras
Min sufokas tristo
Nur vi estas grava
Por mia ekzisto
Do varmigu min
Dum cxi glaci-vetero
Kaj la aliaj
iru al infero

Se vi restas for
Tro suferas mi
Ol cxi tiu viv'
La morto tauxgas pli
Do varmigu min
Dum cxi glaci-vetero
Kaj la aliaj
iru al infero

Do varmigu min
Dum cxi glaci-vetero
Kaj la aliaj
iru al infero
O... o...
Kaj la aliaj
iru al infero
O... o...
Kaj la aliaj
iru al infero
O... o...
Kaj la aliaj
iru al infero

"Quero que vá tudo pro inferno" em esperanto. A gravação foi feita por Franca Fenati no álbum "Brazilo kantas por pli bona mondo".

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Deixe sua Mensagem.

Compartilhe com seus amigos!

Related Posts with Thumbnails